The Lardon Company

PERSBERICHT Lonny Gerungan heeft wederom een restaurant!

Topkok en entertainer Lonny Gerungan heeft wederom een restaurant!

20 dagen in oktober 2013:  Lonny & De Nachtegaal

Na het grote succes vorig jaar in restaurant “Mooi Zeist” zal topkok en entertainer Lonny Gerungan opnieuw een restaurant avontuur aan gaan. Wederom wordt het bijzonder en uniek want Lonny’s restaurant is maar 20 dagen open in de periode van 2 tot en met 27 oktober 2013. Dit keer zal restaurant “De Nachtegaal” te Lisse, Lonny’s domein zijn. Het restaurant zal omgetoverd worden in een Balinese entourage.

Lonny & De Nachtegaal, wat mogen de gasten dit keer verwachten?

Uiteraard mogen de gasten een heerlijk authentiek Balinees menu verwachten. Met zijn bekende eigen stijl zal Lonny de gasten verblijden met zijn favoriete gerechten uit de Balinese keu

Beperkte periode

Ook dit keer zal hij tijdens het diner voor entertainment zorgen, net zoals hij vroeger in zijn eigen restaurant deed.

Daarover zegt Lonny: “Het kan  zo zijn dat ik bij mijn muzikaal optreden wordt bijgestaan door een andere artiest maar dat blijft, ook  voor mij, elke avond een verrassing!”

Dit avondvullend culinaire programma kent slechts een periode van 20 dagen in oktober. Lonny en zijn team zullen ervoor zorgen dat deze bijzondere belevenis, bij iedereen nog lang plezierige herinneringen zal oproepen.

Waarom Lonny & De Nachtegaal?

Lonny: “Na het succes van vorig jaar in restaurant “Mooi Zeist”, kreeg ik regelmatig de vraag wanneer men weer bij mij kon eten. Het is echt een avondje uit waar men kan genieten van heerlijk authentiek eten gecombineerd met entertainment. Tijdens de medewerkersdag van “De Nachtegaal” heb ik de catering verzorgd, daarna ontstond het idee om het dit keer in Lisse te laten plaatsvinden. Eigenaren Yvonne, Rob en Addie,  maar ook de medewerkers zijn allemaal heel enthousiast! Ik kan niet wachten om daar te starten”.

Waar kan men reserveren voor Lonny & De Nachtegaal?

Lonny: “Men kan mij rechtstreeks bellen om de reservering te plaatsen. Mijn telefoonnummer is:  06-55922742 of via De Nachtegaal: 0252-433030. Per e-mail reserveren kan natuurlijk ook: info@nachtegaal.nl

Lonny: “Wij zijn in oktober 2013, vanaf woensdag tot en met zondag, 20 dagen geopend. Wij hebben een vast Balinees 6 gangen diner, elke gang bestaat uit meerdere gerechtjes. Wees er dus snel bij want ook nu is de belangstelling erg groot. Ik verheug me enorm op jullie komst!”

Speciaal arrangement

De kosten voor dit avondvullend programma inclusief het Balinese 6 gangen diner waarbij elke gang uit meerdere gerechtjes bestaat, bedragen € 65,= per persoon.

Hotel-restaurant “De Nachtegaal” heeft een speciaal Lonny-arrangement: Neem deel aan deze culinaire avond en blijf overnachten en ontbijten tegen een speciaal tarief, te weten € 100,= per persoon.

Hotel-restaurant “De Nachtegaal” is gevestigd op de Heereweg 10 te Lisse. Er is ruime parkeergelegenheid voor de deur op eigen terrein.

Noot voor de redactie:

Lonny Gerungan is voor nadere informatie bereikbaar op bovenvermeld telefoonnummer.

Kijk ook www.lonnygerungan.nl voor details over dit geweldig Balinees culinaire evenement.

Voor meer informatie over of een interview met Lonny, kunt u contact opnemen met The Lardon Company 06-20279690 en vragen naar Inge van der Spek of mailen naar i.van.der.spek@lardoncompany.nl

Geplaatst op 03-09-2013 | » Meer nieuws

Evenementen

• Pascal Jalhay in Restaurant Mooi Zeist