The Lardon Company

Persbericht Bjorn: SOPHISTICATED BLACK

Persbericht Bjorn: SOPHISTICATED BLACK  "SOPHISTICATED BLACK”

Ontwerper Bjorn van den Berg lanceert online op vrijdag 26 april 2013 om 17.00 uur zijn nieuwe Fall/Winter Collectie 2013-2014 onder de naam “Sophisticated Black”.

“ Leather is Timeless, Leather is Fashion, Leather is Sophisticated So are You ………”

Na het geweldige succes van het afgelopen jaar en de collectie die hij in 2012 lanceerde, komt de ontwerper nu met een uitgebreidere collectie ooit! Een collectie waarmee hij gehoor geeft aan een prachtige lijn van accessoires voor zowel mannen als voor vrouwen. Hij legt de nadruk hierbij niet alleen op exclusiviteit, maar tevens op de gebruiksvriendelijkheid en de manier waarop hij iedereen uitdaagt meer te combineren met accessoires.

De najaars-collectie ‘SOPHISTICATED BLACK’ zal bestaan uit een zipped, locked en limited collectie. Bjorn laat hierbij een geheel nieuwe kant van zich zelf zien en legt hierbij tevens de nadruk op subtiele elementen waarbij nappa & lamsleder gecombineerd worden met ritsen en verfijnde fournituren die bijdragen tot een exclusief-, draagbaar-,en tijdloos eindproduct.

De najaarscollectie: Na het succes van het bestaande model komt de ontwerper in het najaar met 2 nieuwe modellen sjaals. Daarnaast biedt de collectie diverse handschoenen, riemen en andere exclusieve accessoires, waarbij de ontwerper wederom gehoor geeft aan de invulling van een totaal pakket.

Deze collectie zal in het najaar zowel op diverse verkooppunten in Nederland exclusief verkrijgbaar zijn, als online op de site van de ontwerper zelf.

Website:
Naast een nieuwe collectie komt Van den Berg met een geheel vernieuwde website
& webshop. Een complete site waarmee hij je niet alleen op de hoogte houdt van zijn laatste nieuws en ontwikkelingen maar ook van de laatste trends. Met digitale moodboards laat hij zien hoe jij met deze accessoires eindeloze combinaties kunt maken gekoppeld aan het seizoen in de meest uiteenlopende thema’s.

Limited T- shirt collectie Om zijn nieuwe collectie compleet te maken brengt de ontwerper een exclusieve gelimiteerde T-shirt collectie uit. De 3 unieke prints zijn afkomstig uit de campagne en door de ontwerper zelf geselecteerd. De T-shirts en de prints zijn van hoogwaardige kwaliteit zoals we van Van den Berg gewend zijn. Van iedere print zullen 50 exemplaren gedrukt worden. De shirts worden nu al gezien als een collectors item en een musthave voor deze zomer!

De gelimiteerde T-shirt collectie zal vanaf 26 april 2013 exclusief verkrijgbaar zijn op de vernieuwde website van de ontwerper: www.bjornvandenberg.com

Voor een blik achter de schermen tref je hierbij de link naar de video ‘Bjorn van den Berg Behind the scenes’ : https://vimeo.com/64701185

Fotograaf: Michel Zoeter
Styling/regie: Bjorn van den Berg